7 Φεβ 2010

Σισέ: "Ξέρω ότι μπορώ να σκοράρω"

Ο μεγάλος σκόρερ του Παναθηναϊκού μίλησε για το διπλό του τριφυλλιού αλλά και για τα... δύο γκολ που πέτυχε

Σισέ: "Ξέρω ότι μπορώ να σκοράρω"Πανευτυχής ήταν μετά το τέλος του αγώνα ο Τζιμπρίλ Σισέ που... απάντησε και στα όσα του καταλογίζουν ή τουλάχιστον έτσι έκαναν, για την επιθετική του αφλογιστία στα τελευταία δύο παιχνίδια.

«Κάναμε ένα καλό παιχνίδι σε έναν δύσκολο αγωνιστικό χώρο. Δείξαμε χαρακτήρα, πάθος και σκοράραμε τρεις φορές σε μια δύσκολη έδρα. Όμως ο τελικός στόχος είναι το πρωτάθλημα. Βρισκόμαστε εννιά βήματα μακριά από τον στόχο μας.

Δεν με ενδιαφέρει τι γράφουν. Ξέρω ότι μπορώ να σκοράρω. Έχω 17 γκολ στην Ελλάδα και 2 στην Ευρώπη. Καλά είναι (γέλια). Δεν έχει σημασία να σκοράρω εγώ. Όταν δεν το κάνω παίζω για την ομάδα με σκοπό να έρθει η νίκη.

Η διαφορά των έξι βαθμών είναι αρκετά μεγάλη και δύσκολα καλύπτεται. Η εμπειρία μου λέει ότι αν συνεχίσουμε έτσι θα το πάρουμε. Αν όμως δείξουμε χαλαρότητα υπάρχει κίνδυνος».
, ήταν το σχόλιο του.

Πηλαδάκης: "Δίκαια κέρδισε ο Παναθηναϊκός

Για τον αγώνα μίλησε και ο Κώστας Πηλαδάκης που είπε ότι: «Είδα την ομάδα μου ειδικά στο β’ ημίχρονο να μην παίζει καθόλου καλά. Η νίκη του ΠΑΟ είναι πέρα για πέρα δίκαιη αλλά εγώ πρέπει να πω ότι είμαι αυτός που έχει αγωνιστεί για την κάθαρση της διαιτησίας.
Χωρίς να θέλω να πω κάτι πάνω σε αυτό. Δεν είμαι ο ‘άνθρωπος που θα περιμένει το μοιραίο να έρχεται. Δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο. Ότι είχα να κάνω το έκανα, πρέπει να το κάνουν οι παίκτες και ο προπονητής. Δεν υπάρχουν πια λόγια. Θέλουμε μια νίκη ψυχολογίας»
.

Δεν υπάρχουν σχόλια: