22 Ιαν 2010

Εκοψε τη φόρα του Παναθηναϊκού ο Μέιρα!


Την ώρα που ο Παναθηναϊκός περιμένει εντός της ημέρας (22/1) την απάντηση του Φερνάντο Μέιρα στην πρόταση που του έχει κάνει για να τον αποκτήσει ως δανεικό για 6 μήνες, με οψιόν αγοράς του από την Ζενίτ για άλλα 3 χρόνια, ο Πορτογάλος αμυντικός επανέλαβε την επιθυμία του να μείνει στην ομάδα της Αγίας Πετρόπουλης.

Ο διεθνής 32χρονος στόπερ με συνέντευξή του στην πορτογαλική εφημερίδα Diario De Noticias τόνισε ότι νιώθει καλά στην Ρωσία και θέλει να αναδειχθεί πρωταθλητής με αυτήν το 2010. Παραδέχθηκε ότι οι μάνατζέρ του έχουν κάνει επαφές με μια ιταλική και μια ελληνική ομάδα, αλλά? μέχρις εκεί.

Αναλυτικά το τμήμα των δηλώσεών του που αφορά τη συνέχεια της καριέρας του (σ.σ. ο Μέιρα έχει μιλήσει και για το Μουντιάλ, την Εθνική Πορτογαλίας, το πορτογαλικό πρωτάθλημα και την πορεία της καριέρας του):

-Κάνε μου έναν απολογισμό της μέχρι τώρα παρουσίας σου στη Ζενίτ;
«Η ομάδα είναι πολύ δυνατή και η προσθήκη του Κερζάκοφ μας έχει βοηθήσει πολύ. Την σεζόν που αρχίζει θα πάμε πολύ καλύτερα. Η Ζενίτ έχει δυναμώσει πολύ. Προσωπικά, αισθάνομαι πολύ καλά στη Ρωσία, η οποία έχει ένα πρωτάθλημα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό, περισσότερο από όσο νομίζουν μερικοί».

-Το τελευταίο διάστημα η ομάδα άλλαξε προπονητή. Πιστεύεις ότι ο Λουτσιάνο Σπαλέτι είναι καλή επιλογή;
«Είναι ένας εξαιρετικός προπονητής. Μου άρεσαν όσα είπε στην παρουσίαση του, ότι θέλει να κερδίζει παίζοντας καλό ποδόσφαιρο».

-Ορισμένοι Πορτογάλοι ποδοσφαιριστές, όπως ο Μανίς και ο Κοστίνια δεν «έπιασαν» στη Ρωσία. Ο Ντάνι αναφέρθηκε στις ιδιαίτερες συνθήκες που επικρατούν. Εσύ πως νιώθεις;
«Το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι είμαι μακριά από την οικογένεια μου. Παρόλα αυτά, η πόλη είναι υπέροχη, ενώ το κρύο το έχω συνηθίσει από τη Γερμανία. Είμαι εδώ για να κερδίσω τίτλους και χρήματα».

-Πρόσφατα, καταγράφηκε ενδιαφέρον για σένα από μια ιταλική (Τζένοα) και μια ελληνική ομάδα (Παναθηναϊκός). Το επιβεβαιώνεις;
«Νομίζω ότι έδειξαν ενδιαφέρον, αλλά οι εκπρόσωποι μου (Πάουλο Καμπράλ και Μαρτσέλο Τσιπριάνο) μπορούν να μιλήσουν πιο συγκεκριμένα. Είμαι χαρούμενος να μαθαίνω ότι άλλοι σύλλογοι ενδιαφέρονται για μένα, αλλά αυτή τη στιγμή η σκέψη μου είναι να παραμείνω στη Ζενίτ».

-Ακόμα έγινε λόγος και για την Σπόρτινγκ Λισσαβώνας.
«Υπήρξε μια συζήτηση, αλλά ποτέ δεν είχα κάτι επίσημο στα χέρια μου»

Δεν υπάρχουν σχόλια: