26 Δεκ 2009

Ίβανσιτς: "Δεν με εμπιστεύτηκε ο Τεν Κάτε"


Μπορεί να έφυγε... ως αποτυχημένος από τον Παναθηναϊκό, αλλά στην Μάιντζ ο Αντρέας Ίβανσιτς σε κάθε αγώνα παρουσίαζεται όλο και καλύτερος δείχνοντας το ποιος είναι... Ο Αυστριακός ποδοσφαιριστής αποκάλυψε πως ενημερώνεται για τα νέα του Παναθηναϊκού

Ο Ίβανσιτς μιλώντας στην εφημερίδα "Derby" δεν θέλησε να σχολιάσει για την απομάκρυνση του Χενκ Τεν Κάτε... «Το πληροφορήθηκα μέσω του ίντερνετ. Ίσως είναι καλύτερο να μην πω τίποτα για αυτό το θέμα. Δεν με νοιάζει να κοιτάω πίσω. Δεν θέλω ούτε καν να το σκέφτομαι. Δεν γνωρίζω τα πράγματα από μέσα, όλοι ξέρουν ότι εγώ όταν ήμουν στον Παναθηναϊκό πέρναγα πάρα πολύ καλά μέχρι τους τελευταίους μήνες που δεν με υπολόγιζε η τεχνική ηγεσία. Οπότε το καλύτερο για μένα ήταν να αποχωρήσω. Δεν θέλω όμως να μιλάω για αυτό», σχολίασε.

Ο Αυστριακός μαθαίνει τα νέα του Παναθηναϊκού από το ίντερνετ και όχι μόνο... «Είδα τα ματς κόντρα στη Στούρμ αλλά και κάποια ακόμα παιχνίδια της ομάδας του ΟΥΕΦΑ. Η ομάδα είναι αρκετά καλή. Όπως είναι άλλωστε κάθε χρονιά και φυσικά έχει πάρα πολλές πιθανότητες στο τέλος της σεζόν να κατακτήσει τον τίτλο. Κάτι το οποίο φυσικά συμβαίνει κάθε χρόνο. Σίγουρα το να βρίσκεσαι μπροστά και να έχεις ένα αβαντάζ έστω και μικρό είναι πάρα πολύ σημαντικό για τη ψυχολογία της ομάδας. Θα παίξει ρόλο ενόψει της συνέχειας για τη μάχη του τίτλου», είπε..

"Ηλίθιοι πόντοι"

Παράλληλα μίλησε και για την θητεία του στο τριφύλλι... «Και τα δύο χρόνια χάσαμε κάποιους ηλίθιους πόντους και ιδίως στην έδρα μας και στο τέλος της σεζόν οι απώλειες αυτές μας στοίχισαν τον τίτλο», είπε και αναφέρθηκε και στους οπαδούς του τριφυλλιού «Πρώτα από όλα είμαι πολύ χαρούμενος και ευγνώμων για τους οπαδούς του Παναθηναϊκού και τη στήριξη που έδειξαν προς το πρόσωπο μου όσα χρόνια ήμουν στην ομάδα. Τους εύχομαι σίγουρα χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα καθώς και να έχουν μια καλή Παναθηναϊκή χρονιά γεμάτη τίτλους».

"Με εμπιστεύονται"

Τέλος μίλησε και για την Μάιντζ... «Το πιο σημαντικό στην Μαίντζ είναι πως νοιώθω ότι με εμπιστεύονται. Όλοι με σέβονται από τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο, από τον προπονητή μέχρι τους συμπαίκτες μου ενώ εδώ παίζω κιόλας συνέχεια από τη πρώτη στιγμή που ήρθα. Αυτό νομίζω ότι είναι η μεγαλύτερη διαφορά σε σχέση με τον Παναθηναϊκό. Δεν μου έδειξε εμπιστοσύνη ο Τεν Κάτε. Σίγουρα προτιμώ να παίζω στο κέντρο παρά στα αριστερά. Μου αρέσει περισσότερο, μου δίνει ελευθερίες και θα μπορούσα να πω ότι είναι η αγαπημένη μου θέση», είπε και αναφέρθηκε και στο ενδεχόμενο να επιστρέψει στον Παναθηναϊκό.

«Θεωρώ ότι κάτι τέτοιο είναι πάρα πολύ δύσκολο να γίνει. Η Μαίντζ είναι αυτή που έχει την οψιόν αγοράς και όποτε θέλει με παίρνει. Άρα θα το κάνει (σ.σ. γέλια). Βέβαια αυτό είναι θέμα ανάμεσα στους ανθρώπους του Παναθηναϊκού και της Μαίντζ αλλά εγώ θεωρώ ότι θα παραμείνω εδώ και μετά το καλοκαίρι», τόνισε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: