2 Σεπ 2009

Για πάντα στον ΠΑΟ ο Κάρα

Ολοκληρώθηκε η συνάντηση του Γιώργου Καραγκούνη με τους πράσινους ιθύνοντες, με την εξέλιξη που όλοι ανέμεναν, δηλαδή την υπογραφή νέου συμβολαίου.
Υπέγραψε ο Καραγκούνης έως το 2012Ο αρχηγός του Τριφυλλιού υπέγραψε τριετή συμφωνία, κάτι που δείχνει ότι θα ολοκληρώσει την ποδοσφαιρική του καριέρα στην ομάδα που τον ανέδειξε.

Στις πρώτες του δηλώσεις, εξερχόμενος των γραφείων της ΠΑΕ Παναθηναϊκός, όντας απόλυτα ικανοποιημένος από την έκβαση της υπόθεσης τόνισε: “Μετά από τη σημερινή εξέλιξη, μάλλον θα κλείσω την καριέρα μου στον Παναθηναϊκό. Είμαι χαρούμενος για αυτό. Με αυτό το συμβόλαιο σίγουρα θέλω να κλείσω την καριέρα μου στην ομάδα που ξεκίνησα”.
Για το εάν θα σταματήσει στη λήξη του καινούριου του συμβολαίου ή εάν θα συνεχίσει είπε:
“Δεν ξέρω. Δεν μπορώ να ξέρω αυτή τη στιγμή τι θα γίνει σε τρία χρόνια. Αλλά, όταν κάνω αυτό το συμβόλαιο και στην ηλικία που είμαι, αυτό που μετράει ήταν ότι ήθελα να τελειώσω την καριέρα μου στον Παναθηναϊκό και για αυτό είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος.
Από εκεί και πέρα και με το συμβόλαιο που είχα και με αυτό που έκανα τώρα, οι φιλοδοξίες και οι στόχοι μου δεν σταματάνε. Δεν είναι θέμα συμβολαίου. Οι φιλοδοξίες μου δεν σταματάνε ούτως ή άλλως. Θα δίνω πάντα το 100%”.

Για τα παιχνίδια της Εθνικής δήλωσε: “Θα κάνω το παν για το δεύτερο παιχνίδι. Αλλά για το πρώτο παιχνίδι, έχουμε 3-4 μέρες μπροστά μας. Είναι λίγο δύσκολο, θα δω σήμερα και αύριο στην προπόνηση πως θα πάει και αναλόγως θα δω αν θα ταξιδέψω την Πέμπτη”.
Για τον όμιλο του Παναθηναϊκού στο Γιουρόπα Λιγκ είπε: “Τον όμιλο τον κάνεις εύκολο η δύσκολο εσύ ο ίδιος στο Γιουρόπα Λιγκ. Είναι ένας όμιλος στον οποίο εάν είμαστε σοβαροί και αυτοί που πρέπει στην Ευρώπη, μπορούμε να περάσουμε στην επόμενη φάση. Στόχος μας είναι ο Παναθηναϊκός να πρωταγωνιστεί παντού, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Ευρώπη”.

Δεν υπάρχουν σχόλια: